Jak postępować z reklamacją
Jeśli zakupiony przedmiot ma wadę, możesz złożyć skargę. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Reklamacja nie jest możliwa, gdy towar zostanie uszkodzony mechanicznie przez klientów z powodu niewłaściwego zużycia lub niewłaściwej konserwacji. Upewnij się, że okres gwarancji i okres użytkowania są różnymi warunkami. Życie jest sposobem i intensywnością użytkowania i nie zawsze musi być takie samo jak okres gwarancji. Przy intensywnym użytkowaniu żywotność może być krótsza niż gwarancja. Dowiedz się więcej o produktach.
Klienci mogą zgłaszać towary za pośrednictwem United Heels s.r.o.
Jeśli przyczyny roszczenia gwarancyjnego wymienione w formularzu roszczenia zostaną spełnione, wykonaj następujące czynności:
- Napisz do nas e-mailem na adres eshop@butysz.pl, napisz REKLAMACJA. Opisz szczegółowo wadę i okoliczności leżące u jej podstaw.
- Poradzimy Ci, jak usunąć problemy. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, wyślemy Ci numer skargi, a my poprosimy Cię o przesłanie towaru na nasz adres.
- Kopia dokumentu, z którego musi być widoczna data zakupu, musi być spakowana dla towarów podlegających zwrotowi. Towar musi być w odpowiednim opakowaniu i musi zawierać wszystkie akcesoria, z którymi zostały sprzedane. Bez tych wymagań roszczenie nie zostanie zaakceptowane.
Adres do wysłania towarów: United Heels s.r.o., Senovážné náměstí 8, Praha 1, 110 00, Czechy.
Jeśli zwracasz towar za pośrednictwem Przesylkownia.pl, napisz e-mail z etykietą adresową, którą przykleiłeś do paczki, i prześlij ją bezpłatnie. Lista punktov Przesylkownia.pl:
... Ładowanie listy oddziałów ...
Formulář pro reklamaci
Prosíme přiložte k zaslanému zboží následující formulář:
Reklamace |
---|
Popis závady: Preferovaný způsob řešení reklamace: □ Oprava □ Výměna za nový kus □ Vrácení peněz na účet číslo: ________________________ Prosíme naše slovenské zákazníky, aby číslo účtu uváděli ve formátu IBAN. Zboží odešlu: □ poštou nebo kurýrem □ zdarma prostřednictvím výdejních míst Zásilkovna.cz |